tisdag 28 juni 2011

Duktiga mig?

Tänkte precis skriva att jag fixat mycket idag och så kom jag på att jag glömt en massa viktiga saker ändå :( Förbaskat! Tänkte också skriva att jag varit duktig och inte ätit godis på hela dagen, men det har jag ju… Föll för frestelsen och köpte en pytteliten choklad men det räknas ju ändå. Ännu mera förbaskat!

Tid hos naprapat är i alla fall beställd. Kanske kan hans magiska förmågor fixa min pajade ryggrad. Jag hoppas på underverk men jag vet knappt vad naprapater gör mer än att pussla ihop kotorna.

Imorgon väntar ultraljud på Lillebrors hjärta - vi fick en snabb tid (tack snälla kontaktsköterskan för det!). Har varit ganska lugn gällande detta besök men jag är ju inte mer än människa, så jag har givetvis börjat oroa mig massor. Men hur stor är egentligen sannolikheten att BÅDA har hjärtfel?? Hoppas vi får lite förklaringar imorgon.

Idag är ingen vanlig dag :) Anna och Daniel har fått sin efterlängtade lilla prins! Grattisar till dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar